Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru – Ladislav Gabriel
Ladislav Gabriel
Diplomová práce
Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru
Corporate giving as a sign of cooperation of commercial and non-profit sector
Anotace:
Diplomová práce "Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru" se zabývá problematikou firemní filantropie, která je jednou z oblastí společenské odpovědnosti firem a lze ji chápat jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru. Práce vysvětluje a popisuje základní pojmy související s neziskovým a komerčním sektorem, a firemní filantropií. Dále analyzuje v regionu …víceAbstract:
The thesis "Corporate giving as an expression of cooperation between the commercial and non-profit sector" deals with the corporate philanthropy, which is one of the areas of corporate social responsibility and can be seen as an expression of cooperation between the commercial and nonprofit sectors. The work describes and explains the basic concepts associated with the non-profit and commercial sector …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GABRIEL, Ladislav. \textit{Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/jkyd02/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia
Název
Vložil
Vloženo
Práva