Marketing ve zdravotnictví České republiky – Ondřej Němeček
Ondřej Němeček
Diplomová práce
Marketing ve zdravotnictví České republiky
Marketing of health care in the Czech republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem marketingu ve zdravotnictví České republiky jako nově vznikající problematikou. Popisuje rozdíly mezi trhem zdravotnickým a ostatními trhy, popisuje dosažené poznatky o marketingových strategiích, které jsou na tento trh aplikovány. Dotýká se problematiky propagace zdravotnických služeb. Součástí je dotazníkový výzkum, který se zabývá názorem a přístupem veřejnosti …víceAbstract:
The diploma thesis deals with an emerging issue of the marketing of health care in the Czech Republic. It describes the differences between the medical market and other markets, and characterizes the formal knowledge of marketing strategies that are applied to this market. It concerns the issue of promotion of health services. A questionnaire-based research focused on the public opinion on the increasing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: Jaroslav Zlámal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Lékařská fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení zdravotnictví / Management zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika, Slovenská republika, Rakouská republika a Řecká republika
Tereza Vacková -
Analysis of Health Related Financial Flows and Patient Satisfaction with Private Health Care in the Czech Republic
Aneta Supová -
Strategie elektronického zdravotnictví v České republice zohledňující Health 4.0
Martin Antoš -
Internetová propagace společnosti NH Car, s.r.o.
Jakub Švec -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova