Projekt marketingového plánu firmy Mediaservis s.r.o., Zákaznické centrum pro její další rozvoj – Bc. Petr JANOUŠEK
Bc. Petr JANOUŠEK
Diplomová práce
Projekt marketingového plánu firmy Mediaservis s.r.o., Zákaznické centrum pro její další rozvoj
Project of marketing plan of company Mediaservis s.r.o., Customer´s centre
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu projetu marketingového plánu společnosti Media-servis s.r.o., Zákaznické centrum. V první části jsou shromážděny a zpracovány teoretické poznatky o marketingu, marketingovém plánování a tvorbě marketingového plánu. Dále teoretická část pojednává o marketingu služeb, direct marketingu a telemarketingu. Druhá praktická část, je rozdělena na situační analýzu a projekt …víceAbstract:
This diploma work is focused on preparation project of marketing plan of company Media-servis s.r.o., Customer´s centre. In its first theoretical part there are theoretical informati-ons about marketing, markeiting planning. Other informations are about markeing of servi-ces, telemarketing and direct marketing. The second part is practical and it is divided into a situation study and a project. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
5918
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JANOUŠEK, Petr. \textit{Projekt marketingového plánu firmy Mediaservis s.r.o., Zákaznické centrum pro její další rozvoj}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/jl7nv8/.
Jak správně citovat práci
JANOUŠEK, Petr. Projekt marketingového plánu firmy Mediaservis s.r.o., Zákaznické centrum pro její další rozvoj. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové plánování
Eliška Křelinová -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Aplikace komplexní situační analýzy v oblasti marketingového plánování (marketingový management)
Michal Pitucha -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Marketingové plánování ve stavební firmě
Milica Radojković -
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti v hotelu Hilton Prague
Anna Oliinyk