Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy Precheza, a.s. – Ing. Karel ŠTURALA
Ing. Karel ŠTURALA
Diplomová práce
Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy Precheza, a.s.
Plan for rise in product sales of the firm Precheza, a.s.
Anotace:
Diplomová práce pojednává o zvýšení prodejnosti produktů firmy Precheza Přerov na zahraničním trhu. Provedené analýzy okolí firmy, které se opírají o teoretické zákonitosti, slouží jako východisko pro nalezení trhu, na kterém se bude prodej realizovat. Z analýz se určí potencionální zákazníci, konkurenti a zvolí nástroje marketingového a komunikačního mixu. Projekt je analyzován časovou, rizikovou …víceAbstract:
The thesis deals with rise in marketability of Precheza Přerov products on foreign market. The analyses of firm surroundings, which are based on theoretical regularity, serve as a base for market location, where the sell will be realized. Potential customers and competitors will be set down from the analyses and instruments of marketing and communication mix will be chosen. The project is analysed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21975
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTURALA, Karel. Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy Precheza, a.s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost podniků v sektoru služeb
Pavel Cepák -
Strategická analýza a její význam pro konkurenceschopnost podniku Nápoje spol. s r.o.
Jan Vejražka -
Konkurenceschopnost obchodního podniku
Jana Černochová -
Konkurenceschopnost vybraného podniku z oblasti cestovního ruchu
Karolína Jomrichová -
Strategická analýza podniku a její vliv na konkurenceschopnost podniku
Jakub Hejzlar -
Strategická analýza výrobního podniku a jeho konkurenceschopnost
Pavla Kreslová -
Strategická analýza podniku a její vliv na konkurenceschopnost podniku
Šárka Besedová