Ing. Karel ŠTURALA

Diplomová práce

Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy Precheza, a.s.

Plan for rise in product sales of the firm Precheza, a.s.
Anotace:
Diplomová práce pojednává o zvýšení prodejnosti produktů firmy Precheza Přerov na zahraničním trhu. Provedené analýzy okolí firmy, které se opírají o teoretické zákonitosti, slouží jako východisko pro nalezení trhu, na kterém se bude prodej realizovat. Z analýz se určí potencionální zákazníci, konkurenti a zvolí nástroje marketingového a komunikačního mixu. Projekt je analyzován časovou, rizikovou …více
Abstract:
The thesis deals with rise in marketability of Precheza Přerov products on foreign market. The analyses of firm surroundings, which are based on theoretical regularity, serve as a base for market location, where the sell will be realized. Potential customers and competitors will be set down from the analyses and instruments of marketing and communication mix will be chosen. The project is analysed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor: 21975

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTURALA, Karel. Projekt zvýšení prodejnosti výrobků firmy Precheza, a.s.. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe