Specifika PPC kampaní v závislosti na typu inzertního systému – Lucie Honzejková
Lucie Honzejková
Bakalářská práce
Specifika PPC kampaní v závislosti na typu inzertního systému
Specifics of PPC campaigns in the context of different advertising systems
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je porovnání efektivnosti PPC kampaní v rámci různých reklamních kanálů. Z tohoto důvod je základem teoretické části popis stěžejních principů internetového marketingu, jeho fungování a výhody. Následně jsou vysvětleny jednotlivé druhy PPC kampaní a v neposlední řadě charakteristika vybraných PPC systémů z hlediska parametrů nastavení v kontextu vybraných inzertních platforem …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to compare the effectiveness of PPC campaigns across different advertising channels. For this reason, the basis of the theoretical sections is the description of the core principles of internet marketing, its functioning and advantages. Subsequently, individual types of PPC campaigns are explained, and last but not least, the characteristics of selected PPC systems …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Honzejková, Lucie. Specifika PPC kampaní v závislosti na typu inzertního systému. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační management / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Technológie internetového marketingu Google Analytics a SEO
Michal Aksamit -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Google Analytics a jeho role při zvyšování konkurenceschopnosti podniku
Andrea Procházková -
Internetový marketing ve webových porovnávačích
Petra Kropáčková -
Internet Marketing
Irina Islentieva -
Internetový marketing vybraného subjektu
Martin Zeman
Název
Vložil
Vloženo
Práva