Pavlína Rujzlová

Bakalářská práce

Analýza marketingového řízení vybraného podniku

The Analysis of Marketing Managment of the Selected Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového řízení vybraného podniku. Cílem je tvorba návrhů na zlepšení. Teoretická část obsahuje definování odborných pojmů souvisejících s marketingem, marketingovým řízením a marketingovými analýzami. Mezi analýzy patří PESTEL analýza, Porterův model pěti konkurenčních sil a SWOT analýza. Dále je zde analyzován marketingový mix. Praktická část se skládá z …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of marketing management of a selected company. The aim is to make suggestions for improvement. The theoretical part includes the definition of professional terms related to marketing, marketing management and marketing analysis. The analyses include PESTEL analysis, Porter's five forces analysis, SWOT analysis. The marketing mix is also analysed. The practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Rujzlová, Pavlína. Analýza marketingového řízení vybraného podniku. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku

Práce na příbuzné téma

Všechny práce