Připravenost učitele na edukaci žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné třídě ZŠ – Natálie KRUSBERSKÁ
Natálie KRUSBERSKÁ
Bakalářská práce
Připravenost učitele na edukaci žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné třídě ZŠ
The readiness of the teacher to educate a pupil with special educational needs in a regular primary school class
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je poskytnout pohled do současné problematiky, kdy je mnoho učitelů nedostatečně připraveno na vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Jde o velice důležité téma, protože úspěšné začlenění všech žáků do vzdělávacího procesu vyžaduje, aby učitel byl připraven nejen odborně, ale také pedagogicky a osobnostně. Cíl, připravenost učitele na edukaci žáků se speciálními …víceAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to provide an insight into the current issue, when many teachers are insufficiently prepared for the education of pupils with special educational needs. This is a very important topic, because the successful inclusion of all pupils in the educational process requires that the teacher be prepared not only professionally, but also pedagogically and personally. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Eva Nyklová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRUSBERSKÁ, Natálie. \textit{Připravenost učitele na edukaci žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné třídě ZŠ}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/jmhukz/.
Jak správně citovat práci
KRUSBERSKÁ, Natálie. Připravenost učitele na edukaci žáka se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné třídě ZŠ. Ostrava, 2024. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk - Technická výchova (se zaměřením na vzdělávání, pro ZŠ)
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ