Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele – Anna Klašková
Anna Klašková
Bakalářská práce
Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele
Comparison of brands and private labels and investigating their effects on consumer preferences
Anotace:
Klašková, A. Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Tato bakalářská práce se zabývá vlivem privátních značek na spotřebitele a jeho nákupním rozhodování. Praktická část práce obsahuje marketingový výzkum, který se zaměřuje na nákupní chování spotřebitelů. Výzkum týkající se vlivu privátních značek …víceAbstract:
Klašková, A. Comparison of brands and private labels and investigating their effects on consumer preferences. Bachelor Thesis Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021 In this bachelor thesis, I am examining private label brands and their influences on consumers and how these labels affect consumers shopping decisions. The core part of this paper is a market research that investigates consumer preferences …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Quantitative marketing research
Mark Ratilla -
Juice and nectar consumer behaviour. Marketing research in cooperation with Pfanner, spol. s r. o.
Alena Caisová -
Vliv pandemie COVID-19 na nákupní chování zákazníků vybrané firmy
Havlíková Havlíková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová