Marketingová strategie společnosti Payminator s.r.o. – Eliška Dvořáková
Eliška Dvořáková
Diplomová práce
Marketingová strategie společnosti Payminator s.r.o.
Marketing strategy of company Payminator s.r.o.
Anotace:
Cílem diplomové práce je návrh marketingové strategie pro již existující firmu Payminator s.r.o., která nabízí svou aplikaci, díky níž si uživatelé žádají o roční zúčtování na dani a prohlášení poplatníka. Aplikace zcela nahrazuje fyzické vyplňování a podepisování žádostí a prohlášení. Mzdové účetní, které zpracovávají žádosti tak nemusí žádosti tisknout a ručně podepisovat, ale vše vyřídí digitálně …víceAbstract:
The aim of the thesis is to propose a marketing strategy for an existing company Payminator s.r.o. which offers its product through which users request their annual tax settlement and taxpayer's declaration. The product completely replaces the physical filling and signing of applications and declarations. This way, payroll accountants who process the applications do not have to print and manually sign …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Oponent: Marta Nováková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing firmy v prostředí sociálních sítí
Dominik Korolus -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Interní marketing firmy zaměřený na interní komunikaci a mezigenerační spolupráci zaměstnanců
Nikola Swaczynová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Karolína Martínková -
Internetový marketing konkrétní firmy
Karel Vizinger -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek
Název
Vložil
Vloženo
Práva