Nela Myslivečková
Bakalářská práce
Budování značky
Brand Building
Anotace:
Tato bakalářská je rozdělena do dvou částí, odborných východisek a vlastní práce. Odborná východiska sumarizují a přibližují pojmy spojené s tématem budování značky, jako například image, logo, slogan, povědomí o značce a jiné. Vlastní práce je zaměřena na zjištění rozhodujícího prvku při nákupu a zjištění vlivu značky na zákazníka.Abstract:
This Bachelor thesis is divided into two parts, professional backgrounds and practical ones. Professional backgrounds summarize and approximate concepts associated with the theme of brand building, such as image, logo, slogan, brand awareness and others. The practical part is aimed at identifying the decisive element in purchasing and determining the influence of the brand on the customer.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Václav Kala, CSc.
- Oponent: Jan Huml, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Inovativní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Designing Brand Positioning
David Klodner -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
Žaneta Senftová -
Budování značky
Sabina Roubičková -
Budování značky Jabra
Petr Němeček -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
Barbora Klánová -
Brand characters` influence on perceived brand personality
Nikol Peterská -
Influence of emotions while selecting the brand / Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
Anton Lendiel
Název
Vložil
Vloženo
Práva