Mgr. Karel SMĚŠNÝ

Bakalářská práce

TipCars.com - změna firemní strategie a upevnění pozice na trhu automobilových serverů v ČR

TipCars.com - change of the company's strategy and establishing of the position on the car servers market in CR.
Anotace:
Tato bakalářská práce se ve své teoretické části zaměřuje na analýzu vývoje trhu automobilových serverů v ČR za rok 2004. Především pak přináší jejich popis, strukturu, návštěvnost a podíl na trhu. Na závěr první kapitoly také krátce nastiňuje předpokládaný vývoj v roce 2005. Druhá kapitola se zaměřuje na vybraný server TipCars.com a přináší podrobné představení celkové koncepce a krátce nastiňuje …více
Abstract:
This bachelor{\crq}s thesis is in its theoretical part focused on an analysis of trends of car servers market in Czech Republic in the year 2004. It{\crq}s devoted mostly to their description, structure, attendance and market share. At the end of the first chapter it briefly predicts expected development in 2005. The second chapter is specialized in chosen server - TipCars.com, and yields in detailed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2005
Identifikátor: 581

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SMĚŠNÝ, Karel. TipCars.com - změna firemní strategie a upevnění pozice na trhu automobilových serverů v ČR. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 06. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace