Výkladní skříně obchodů s hračkami a jejich vliv na nákupní rozhodovací proces – Bc. Denisa Krišpínová
Bc. Denisa Krišpínová
Diplomová práce
Výkladní skříně obchodů s hračkami a jejich vliv na nákupní rozhodovací proces
Shop window displays of toy stores and their impact on consumer purchase decision-making
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výkladními skříněmi obchodů s hračkami a jejich vlivem na nákupní rozhodovací proces spotřebitelů. Hlavním cílem bylo navrhnout marketingová doporučení pro nezávislé prodejce hraček zaměřená především na výkladní skříně, která pomohou zefektivnit využití těchto nástrojů marketingové komunikace. Byl realizován kvalitativní výzkum v podobě hloubkových rozhovorů se zákazníky …víceAbstract:
This thesis is focused on shop windows of toy stores and their impact on consumer purchase decision-making process. The main objective was to provide marketing recommendations for independent toy stores, with focus on their shop windows dressing. Qualitative research was realized in a form of in-depth interviews with consumers (n = 30) and with toy retailers (n = 10), six of which were a part of a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Obchody s potravinami na venkově
Eva Znebejánková -
Chování spotřebitelů při nákupu kancelářských židlí v internetových obchodech
Martina Kaščáková -
Zvláštnosti nákupního chování vybrané skupiny spotřebitelů
Martin Persich -
Chování spotřebitele při nákupu potravin prostřednictvím elektronického obchodu
Monika Polášková -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Intergenerational solidarity and the influence of informal transfers on fertility behavior
Lada Železná -
Foreign cultural features in advertisement and their impact on the major society consumers’ behavior
Laura Andresheva-Arginova -
Influence of Covid-19 on Consumers’ Behavior in the Czech Republic
Md Abu Taleb Saikat
Název
Vložil
Vloženo
Práva