Výuka programování ve Scratch zaměřená na vytváření pojmů – Bc. Kristýna HOLEČKOVÁ
Bc. Kristýna HOLEČKOVÁ
Diplomová práce
Výuka programování ve Scratch zaměřená na vytváření pojmů
Concept-oriented education if programming in Scratch
Anotace:
Cílem diplomové práce je vytvořit sadu krátkých úloh pro výuku programování na základních školách v prostředí Scratch, které pomohou žákovi pochopit a porozumět do hloubky danému vyučovacímu pojmu z oblasti algoritmizace a programování. Sady obsahují úlohy vztahující se k jednomu pojmu, které ale bude vždy podáno jiným způsobem. Nejprve jsem vybrala některé klíčové pojmy z výuky programování pro 2 …víceAbstract:
The focus of this diploma thesis is to create a set of short tasks for teaching programming at primary schools focused on Scratch programming enviroment. Those taks should help students to deeply understand of particular term, functions and syntax of commands. Also this set will contain tasks focused on particular term but with different approach of learning the term. First I chose some of the key …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiří Vaníček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLEČKOVÁ, Kristýna. Výuka programování ve Scratch zaměřená na vytváření pojmů. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / TchVn-Inn
Práce na příbuzné téma
-
Překážky při vytváření pojmu přirozeného čísla u žáka v prvním období 1. stupně základní školy (případová studie)
Kateřina Jirků -
Vnímání důležitosti výuky algoritmizace a programování na základních školách
Miroslav ZEMAN -
JavaScript jako nástroj pro výuku algoritmizace a programování na 2. stupni ZŠ
František PEIKER -
Využití robotů Ozobot pro výuku algoritmizace a programování
Zuzana PACHOLÍKOVÁ -
Algoritmizace a programování ve výuce informatiky na 1. stupni ZŠ
Hana GORGOLOVÁ -
Návrh implementace tematického celku "Základy algoritmizace a programování" do školního vzdělávacího programu obou stupňů základní školy
Šárka Schlichtsová -
VÝUKA ALGORITMIZACE A PROGRAMOVÁNÍ NA ZŠ
Matěj SUDEK -
Hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování na 2. stupni základní školy
Kateřina Hlaváčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva