Bc. Andrea Zelinková

Diplomová práce

Perspektivy umělé inteligence v mezinárodním marketingu

Perspectives of Artificial Intelligence in International Marketing
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou Perspektivy umělé inteligence v mezinárodním marketingu. Pro zpracování diplomové práce byla zvolena společnost ŠKODA AUTO a.s. Cílem diplomové práce je zpracovat literární rešerši k tématu umělé inteligence v marketingu. Dále posoudit perspektivy jejího využití v mezinárodních marketingových aktivitách. Na základě toho vypracovat případové studie využití umělé inteligence …více
Abstract:
The topic of the thesis is Perspectives of Artificial Intelligence in International Marketing. ŠKODA AUTO a.s. was chosen for the thesis. The aim of the thesis is to conduct a literature search on the topic of artificial intelligence in marketing. Furthermore, to assess the perspectives of its use in international marketing activities. Based on this, to develop case studies of the use of artificial …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 2. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
  • Oponent: Emil Velinov, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné do 4. 1. 2026
  • Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.