Perspektivy umělé inteligence v mezinárodním marketingu – Bc. Andrea Zelinková
Bc. Andrea Zelinková
Diplomová práce
Perspektivy umělé inteligence v mezinárodním marketingu
Perspectives of Artificial Intelligence in International Marketing
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou Perspektivy umělé inteligence v mezinárodním marketingu. Pro zpracování diplomové práce byla zvolena společnost ŠKODA AUTO a.s. Cílem diplomové práce je zpracovat literární rešerši k tématu umělé inteligence v marketingu. Dále posoudit perspektivy jejího využití v mezinárodních marketingových aktivitách. Na základě toho vypracovat případové studie využití umělé inteligence …víceAbstract:
The topic of the thesis is Perspectives of Artificial Intelligence in International Marketing. ŠKODA AUTO a.s. was chosen for the thesis. The aim of the thesis is to conduct a literature search on the topic of artificial intelligence in marketing. Furthermore, to assess the perspectives of its use in international marketing activities. Based on this, to develop case studies of the use of artificial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 2. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
- Oponent: Emil Velinov, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 4. 1. 2026
- Po tomto datu bude práce dostupná: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Artificial intelligence in Steven Spielberg's Artificial Intelligence: A.I.
Adam Klas -
Artificial Intelligence in Pedagogical Practice
Karolína Šmídová -
Impact of Artificial Intelligence in FinTech: A Qualitative Study
Sooraj Manoj -
Artificial Intelligence (AI) Integration in HRM function of selected companies/Organizations in the Czech Republic.
Kinjal Jeeva Sengunthar -
Critical Stylistic Analysis of News Reporting on Artificial Intelligence and Journalism in Different British and American Newspapers
Zuzana Páleníková -
Using Artificial Intelligence in Online Dispute Resolution
Monika Močiariková -
Advancing Automotive Test Automation through Artificial Intelligence: A Study of AI Applications, Benefits, and Challenges in Electronic Control Units Testing
Jan Chromec -
Using Generative Artificial Intelligence in Marketing
Tomáš Dubač