Marketingová komunikace Vydavatelství VYSOČINA, s.r.o. – Karolína Koldová
Karolína Koldová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace Vydavatelství VYSOČINA, s.r.o.
Marketing Communication of Vydavatelství VYSOČINA, s. r. o.
Anotace:
Cílem práce je zhodnocení využívání marketingové komunikace Vydavatelství VYSOČINA, s. r. o. Teoretická část se bude věnovat moderním trendům marketingové komunikace. Vlastní výzkum pomůže identifikovat nedostatky firmy ve zkoumané oblasti a navrhnout nová a lepší řešení využití marketingové komunikace pro podnikatelskou činnost vybraného podniku.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance a řízení
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.