Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu – Ing. Tereza Raidová
Ing. Tereza Raidová
Diplomová práce
Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu
The Consumer´s Brand Perception in an International Context
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na průzkum vnímání značky spotřebitelem s ohledem na mezinárodní kontext. Teoretická část práce je zaměřena na význam pojmu značka, její historii i elementy, které tvoří značku značkou. Teoretická část je dále zaměřena na způsoby marketingového výzkumu značky a také na rozdíly, které je možné identifikovat napříč jednotlivými zeměmi a kulturami. Praktická část je zaměřena …víceAbstract:
This Diploma Thesis is focused on conusmer´s brand perception analysis with regard to international context. Theoretical part is focuse on sense of brand as a term, brand´s history and also elements included in brand meaning. This part is also about brand marketing research approaches and differences that you can identify across different countries and cultures. Practical part is focused on the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Zveřejnit od: 20. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Raidová, Tereza. Spotřebitel a jeho vnímání značky v mezinárodním kontextu. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Preferences and Brand Loyalty To Fast-Food Restaurant chains in Georgia
Mariami Denosashvili -
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
Martin Machek -
Vnímaná hodnota značky Alpine Pro na českém trhu
Aneta Novosadová -
Brand management vybrané značky
Dana Honzíková -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Marketingová hodnota sportovních klubů
Nikola Pfeiferová -
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
Tereza Šmídová -
1. Teoretická část: Okamžitá fotografie 2. Praktická část: a) katalog produktů: Instantní enigma b) volné fotografie - výstavní soubor: Percepce
Tereza Koníčková