Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov – Bc. Gabriela Kadlecová
Bc. Gabriela Kadlecová
Diplomová práce
Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov
Project on Marketing Strategy of Sport Club SK RG Prostějov
Anotace:
Tato diplomová práce poskytuje přehled o sportovním odvětví a jeho marketingu. Předsta-vuje základní principy a postupy spojené s marketingem sportu, které budou popsány v teoretické části. Diplomová práce se zabývá klíčovými prvky, které činí tuto disciplínu jedinečnou. V praktické části je provedena analýza, která uvádí současný zájem studentů o oblast sportu a sportovního marketingu. Projektová …víceAbstract:
This master thesis will provide an overview of the sports industry, and will introduce the key concepts involved in sports marketing, which will be expanded in the theoretical part. The master thesis will commence with the historical review of the sports industry and of sports marketing. It will also highlight some of the key elements that makes this discipline unique. There is an analysis that states …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zveřejnit od: 12. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KADLECOVÁ, Gabriela. \textit{Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/jqpuag/.
Jak správně citovat práci
Kadlecová, Gabriela. Projekt vytvoření marketingové strategie sportovního klubu SK RG Prostějov. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas -
Marketing ve sportu
Karlovský Karlovský -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové strategie
Libor Sojka