Alena SVOBODOVÁ
Bakalářská práce
Problémový žák ve škole
Troubled pupil at school
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problémovým žákem ve škole, zaměřuje se na příčiny výchovných problémů a neprospěchu. Teoretická část se v první kapitole zabývá problémovým žákem jako takovým, příčinami a důsledky daného problému. Dále ve druhé kapitole mapuje důsledky problémovosti žáka ve škole. Třetí kapitola je věnována krátkému seznámení s koncepcí Waldorfských škol. Praktická část je dělena do dvou …víceAbstract:
This thesis deals with the problem of learners with emotional and behavioural difficulties, focusing on the causes of problems and bad grades. The theoretical part is focused to the learners with emotional and behavioural difficulties, causes and consequences of their problems. Furthermore, in the second chapter I describe the consequences of that kind of pupil at the school. The third chapter is devoted …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 5. 2011
- Vedoucí: PhDr. Pavla Štalmachová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Alena. Problémový žák ve škole. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Příčiny problémového chování u dětí mladšího školního věku
Kateřina Liepoldová -
Problémové chování žáků na základní škole zřízené dle § 16 odst. 9 ŠZ v MŠ a ZŠ Tábor
Michaela Kačerová -
Zkušenosti asistentů pedagoga s řešením problémového chování dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Lašáková -
Problémové chování u žáků s poruchou autistického spektra
Lucie Nováková -
Kompetence pedagogů SŠ pro práci se žáky s projevy problémového chování.
Martina PIVODOVÁ -
"Problémový žák" jako koncept a nálepka
Sabina Guričová -
Problémový žák pohledem učitele 1. stupně základní školy
Nikola Krůželová -
Nálepka „problémový žák” z pohledu učitelů
Tereza Nováková