Vplyv emocionálneho brandingu na spotrebiteľov – Zuzana Horváthová
Zuzana Horváthová
Bakalářská práce
Vplyv emocionálneho brandingu na spotrebiteľov
Vliv emocionálního brandingu na spotřebitele
Anotace:
Práce se zabývá problematikou značek využívajících emocionální branding. Definuje značku, emoce a rozličné prvky emocionálního brandingu. Zkoumá, zda spotřebitelé vyvíjejí emocionální spojení se značkami. Hlavním cílem výzkumu je posoudit, jak emocionální branding ovlivňuje spotřebitele a identifikovat potenciální faktory, které přispívají ke vzniku emocionálních vazeb mezi spotřebiteli a značkou.Abstract:
The thesis deals with the topic of emotional branding and its impact on consumers. It examines whether consumers develop emotional connections with brands. The main objective of the research is to assess how emotional branding affects consumers and to identify potential factors that contribute to the emergence of emotional bonds between consumers and the brand.Abstract:
Práca sa zaoberá problematikou značiek využívajúcich emocionálny branding. Definuje značku, emócie a rozličné prvky emocionálneho brandingu. Skúma, či spotrebitelia vyvíjajú emocionálne spojenia so značkami. Hlavným cieľom výskumu je posúdiť, ako emocionálny branding ovplyvňuje spotrebiteľov a identifikovať potenciálne faktory, ktoré prispievajú k vzniku emocionálnych väzieb medzi spotrebiteľmi a značkou …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Benda
- Oponent: František Zjevík, MSc. DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Utilization of Predictive Data Analytics in Enhanced Oil Recovery Optimization and Decision Making
Mohammed Al-Mulla -
Proces rozhodování při přechodu žáků mezi primárním vzděláváním na venkovských školách a nižším sekundárním vzděláváním
Kateřina Svobodová -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Proces rozhodování o nákupu předmětů dlouhodobé spotřeby
Daria Meledina -
Behavioral Biases in Macroeconomics and Macroeconomic Decision-Making
Clara Panse -
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
Klára Menšíková -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova