Současný problém pojímání autority v interakci učitel ažák – Renáta Vališová
Renáta Vališová
Diplomová práce
Současný problém pojímání autority v interakci učitel ažák
Present problem of conception of authority in interaction of teacher and pupil
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na současné pojetí autority mezi učitelem a žákem, na možné příčiny, které autoritu ovlivňují ať pozitivním či negativním směrem. Nejčastěji se děti s autoritou setkávají v rodinném a školním prostředí. Předmětem empirické části práce je analýza dvou typů dotazníků (první typ pro žáky a y ve věku 15-17 let a druhý pro jejich učitele). Zpracováním dotazníků bych ráda …víceAbstract:
This thesis focuses on present conception of authority among teacher and pupil, on possible causes that influence authority positively or negatively. In most cases children can meet with authority in their family or school. Analysis of two kinds of questionnaires (first for pupils and s from 15 to 17 years old and second for their teachers) of research part of thesis. I like to make an answer from …víceKlíčová slova
Autorita interakce pedagogická komunikace osobnost učitele styly výchovy osobnost žáka připravenost pro roli žáka hodnoty a normy rodinné prostředí funkce rodiny rodina a škola hodnotový systém rodiny edukační proces funkce školy odborní pracovníciKeywords
authority interaction educational communication personality of the teacher styles of education personality of the pupil switch on role of pupil funds and specifications family environment functions of family family and school value system of family educational process functions of school specialists
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
- Vedoucí: Helena Skarupská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Připravenost učitele MŠ pro rozvoj zdravotní gramotnosti dětí.
Jitka NĚMCOVÁ -
Připravenost dítěte pro vstup do elementárního vzdělávání z pohledu učitele
Vendula CHVATÍKOVÁ -
Připravenost učitelů pro řešení šikany na základních školách
Vojtěch KLUSOŇ -
Tracing The Origins Of Eucharistic Magic: On the Role of Cognitive Attraction in the Cultural Transmission of Collective Rituals
Vojtěch Kaše -
On the role of sensory deprivation, social seclusion, and authority in the formation of religious experience
Jana Nenadalová -
Shaping the Text, Shaping the Mind: Role of Transcultural Imagination on the Building of Spiritual Bridges of Solidarity across Boundaries of Difference
Zuzana Klímová -
The Effects of Different Forms of Intergroup Contact on Reconciliation: The Role of Intergroup Threat, Victimhood, and Trust
Mirjana Rupar -
Tripartita jako způsob komunikace mezi školou a rodinou
Daniela Švejdová