Tereza Vlčáková

Bakalářská práce

Marketingové komunikace hudebního festivalu

Marketing Communications of the Music Festival
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací multižánrového hudebního festivalu. Teoretická část je věnována hudebním festivalům jako takovým a dále nástrojům marketingových komunikací, které mohou být s festivalem spojené. Část druhá je dále zaměřena na analýzu marketingových komunikací konkrétního hudební-ho festivalu Colours of Ostrava. Analýza je prováděna na základě teoretické …více
Abstract:
This bachelor work deals with problems of the marketing communications of the multi-genre festival. The theoretical part of this work is devoted to music festivals and to marke-ting communications which can be connected with the festival. Second part of the work is focused on the analysis of marketing communications of the music festival called Colours of Ostrava. This analysis is provided on the basis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vlčáková, Tereza. Marketingové komunikace hudebního festivalu. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace