Marketingové komunikace hudebního festivalu – Tereza Vlčáková
Tereza Vlčáková
Bakalářská práce
Marketingové komunikace hudebního festivalu
Marketing Communications of the Music Festival
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingových komunikací multižánrového hudebního festivalu. Teoretická část je věnována hudebním festivalům jako takovým a dále nástrojům marketingových komunikací, které mohou být s festivalem spojené. Část druhá je dále zaměřena na analýzu marketingových komunikací konkrétního hudební-ho festivalu Colours of Ostrava. Analýza je prováděna na základě teoretické …víceAbstract:
This bachelor work deals with problems of the marketing communications of the multi-genre festival. The theoretical part of this work is devoted to music festivals and to marke-ting communications which can be connected with the festival. Second part of the work is focused on the analysis of marketing communications of the music festival called Colours of Ostrava. This analysis is provided on the basis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vlčáková, Tereza. Marketingové komunikace hudebního festivalu. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Vnímání CSR aktivit a jejich komunikaci festivalu Colours of Ostrava
Lucie Blahetková -
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
Ondřej Vaněk -
Psychologická charakteristika procesu působení marketingové komunikace na příjemce, cílovou skupinu
Ivana Jonecová -
Komparace marketingu festivalu Colours of Ostrava a Lucerna Music Bar
Václav Vágner -
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Dramaturgická analýza festivalu Colours of Ostrava v letech 2002-2014
Zuzana VAIDOVÁ -
Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava
Denisa Findejsová