Problémy začínajícího učitele na 1. stupni základní školy – Barbara FILIPČÍKOVÁ
Barbara FILIPČÍKOVÁ
Diplomová práce
Problémy začínajícího učitele na 1. stupni základní školy
Problems of beginning teachers in primary schools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problémy začínajícího učitele. Pojednává o profesi učitele, kdo to je začínající učitel, jaké jsou požadavky na učitele a s jakými problémy se začínající učitel setkává v začátcích své profese. Výzkumná část je zaměřena na zjištění problémů začínajících učitelů na 1. stupni ZŠ. Ve svém výzkumu jsem se zaměřila na problémy studentů učitelství 1. stupně ZŠ během jejich …víceAbstract:
This thesis deals with problems of beginning teachers. It discusses the profession of a teacher who is a teacher, what are the requirements for teachers and the problems encountered with the beginning teacher in the early stages of their profession. The research part focuses on the problems of beginning teachers to 1 elementary school. In my research I looked at the problems of student teachers first …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2012
Zveřejnit od: 4. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2012
- Vedoucí: Mgr. Taťána Göbelová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FILIPČÍKOVÁ, Barbara. Problémy začínajícího učitele na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2012. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Specifika školního hodnocení v primárním vzdělávání
Nela SOLNICKÁ -
Specifika role učitele v Montessori pedagogice v primárním vzdělávání
Michaela ADAMČÍKOVÁ -
Specifika ve vzdělávání žáka s Aspergerovým syndromem v inkluzivní třídě základní školy
Hana KUPČÍKOVÁ -
Specifika vzdělávání na 1. stupni Základní školy Radostné ve Zdicích
Eliška MACHÁŇOVÁ -
Specifika výuky dětí v malotřídních školách
Nikola RYBANSKÁ -
Specifika práce pedagoga s nadanými žáky v podmínkách 1. stupně základní školy
František ŠŮSTEK -
Specifika žáků mimořádně nadaných ovlivňující výuku na 1. stupni ZŠ ve specializovaných třídách
Blanka DREŠROVÁ -
Specifika překladu akademických dokladů mezi angličtinou a češtinou
Vojtěch ZACH