Budování zvolené značky nabízející zážitkové služby – Zuzana Ovčačíková
Zuzana Ovčačíková
Bakalářská práce
Budování zvolené značky nabízející zážitkové služby
Brandbuilding of company providing service in the form of experience
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím zážitkových služeb a slevových portálů, jako vhodných nástrojů k budování povědomí o značce. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, na jejichž základě je zpracována praktická část práce. K řešení problematiky práce byl zvolen kvantitativní výzkum, dotazník spokojenosti, kterým byl zaslaná zákazníkům zvolené značky. Cílem práce bylo vyhodnotit …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the use of experiential services and discount portals as suitable tools to build brand awareness. The theoretical part of the thesis describes the theoretical background on the basis of which the practical part of the thesis is developed. To address the issues of the thesis, quantitative research was chosen, a satisfaction questionnaire, which was used to address customers …víceKlíčová slova
slova budování značky zážitek event marketing povědomí slevové portály nákupní chování
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ovčačíková, Zuzana. Budování zvolené značky nabízející zážitkové služby. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
Kateřina Pořízková -
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
Gabriela Bílková -
Expansion Strategy of the Event & Travel Agency Edison into the Czech Market
Diana Žanonyová -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Creation of a website for an event decor and venue dressing business
Nhat Nam Do -
Projekt rozvoje Event marketingových aktivit při budování povědomí značky GoGEN
Martin ŠEĎA -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová