Zuzana Ovčačíková

Bakalářská práce

Budování zvolené značky nabízející zážitkové služby

Brandbuilding of company providing service in the form of experience
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá využitím zážitkových služeb a slevových portálů, jako vhodných nástrojů k budování povědomí o značce. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, na jejichž základě je zpracována praktická část práce. K řešení problematiky práce byl zvolen kvantitativní výzkum, dotazník spokojenosti, kterým byl zaslaná zákazníkům zvolené značky. Cílem práce bylo vyhodnotit …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the use of experiential services and discount portals as suitable tools to build brand awareness. The theoretical part of the thesis describes the theoretical background on the basis of which the practical part of the thesis is developed. To address the issues of the thesis, quantitative research was chosen, a satisfaction questionnaire, which was used to address customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ovčačíková, Zuzana. Budování zvolené značky nabízející zážitkové služby. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace