Pivovarství jako téma ve výuce chemie – Bc. Kristýna NOVÁ
Bc. Kristýna NOVÁ
Diplomová práce
Pivovarství jako téma ve výuce chemie
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na procvičování laboratorních cvičení ve škole. Práce využívá technologických běžně používaných principů a aplikuje je do laboratorních cvičení pro prostředí školní laboratoře. Cílem této práce je podpora výuky chemie a navázání spojení mezi chemickou teorií a technologiemi každodenního života. Toto spojení je pro děti zásadní. Chceme-li v nich probudit vášeň pro chemii …víceAbstract:
The Master thesis is focused to practic a Lab exercices in school. Describing theory used in technological practise. On this basis is created the process in laboratory. The Goals of these work are support chemistry education and make conection between chemistry theory and technologies of everyday life. This conection its essential for children. We want to wake up the passion for chemistry in them.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Hrdlička, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NOVÁ, Kristýna. Pivovarství jako téma ve výuce chemie. Plzeň, 2020. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Ch-Ge
Práce na příbuzné téma
-
Technika vysokých napětí - podpora výuky a praktických výpočtů v prostředí Geogebra
Tomáš Führer -
KRIZOVÉ JEVY V KRAJINĚ - praktická podpora integrace výuky na 2. stupni základní školy
Václav Káňa -
Podpora rozvoje plynulého ústního projevu v angličtině na úrovni A2.
Uejeong Park -
Podpora rozvoje samostatnosti dětí předškolního věku.
Žaneta Kovandová -
Podpora procesu myšlení při výuce odborných předmětů
Kateřina Malá -
Podpora finančního vzdělávání na 2. stupni základních škol
Jana Dobrovolná