Adaptace žáků z alternativních ZŠ na tradiční SOŠ – Zuzana Kamenská
Zuzana Kamenská
Bakalářská práce
Adaptace žáků z alternativních ZŠ na tradiční SOŠ
Adaptation of pupils from alternative primary schools to traditional secondary schools
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje adaptaci žáků z alternativních základních škol na tradiční formu výuky na středních školách. Porovnává vzdělávací programy a formy výuky na tradičních a alternativních školách. Obsahuje vlastní kvalitativní výzkum mezi žáky, kteří navštěvovali základní školu s alternativní formou výuky a následně pokračovali ve výuce na tradiční střední škole.Abstract:
This bachelor's thesis deals with the adaptation of pupils from alternative primary schools to the traditional form of teaching at secondary schools. It compares educational programs and forms of continued their studies in traditional and alternative schools. This work includes own qualitative research among individuals who attended primary school with an alternative form of teaching and then continued …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Mgr. Lenka Kamanová, Ph.D.
- Oponent: Alena Bendová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Alternative Education Focusing on Dalton Plan
Jana Melkusová -
Alternativní školství kritickýma očima, vzdělávání pro budoucnost
Adéla Němcová -
Adaptace žáků při přechodu z tradičního do alternativního školství na příkladu střední ScioŠkoly
Karolína Luščanová -
Adaptace žáků z Waldorfské základní školy na tradiční střední školy
Zuzana Vácziová -
Vnímaní vzdělávací dráhy absolventy Montessori základní školy
Veronika Sedláková -
Problematika přestupu z Montessori systému vzdělávání do škol klasického typu
Jana RŮŽIČKOVÁ -
Vývoj druhé demografické tranzice ve vybraných zemích západní a východní Evropy v letech 1990-2017
Prášilová Prášilová -
Korporátní strategie energetického podniku v kontextu energetické tranzice
Daniel Netušil