Efektivita slovního hodnocení na 1. stupni základní školy – Hana PRIVICZEROVÁ
Hana PRIVICZEROVÁ
Diplomová práce
Efektivita slovního hodnocení na 1. stupni základní školy
The Effectiveness of Formative Assessment in Primary School
Anotace:
Tato diplomová práce řeší problematiku slovního hodnocení. Konkrétně se zabývá jeho efektivitou. Popisuje hlavní rysy slovního hodnocení a zjišťuje, které z nich vedou k jeho efektivitě. Cílem teoretické části práce je popsat slovní hodnocení jako druh školního hodnocení a informovat o prvcích slovního hodnocení, které vedou k jeho efektivitě. Cílem praktické části práce je pomocí kvalitativních výzkumných …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of verbal assssment. It specifically deals with its effectiveness. It describes the main elements of verbal assessment and finds out which of them lead to its effectiveness. The aim of the theoretical part of the work is to describe verbal assessment as a type of school assessment, to inform about the elements of verbal assessment that lead to its effectiveness. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PRIVICZEROVÁ, Hana. Efektivita slovního hodnocení na 1. stupni základní školy. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Školní hodnocení žáků se specifickou poruchou učení (SPU)
Veronika MACHKOVÁ -
Slovní hodnocení v Montessori škole
Kristýna Hubáčková -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Cílená zpětná vazba ve výuce občanské výchovy na 2. stupni ZŠ
Markéta Prošvicová -
Formulace očekávání klíčových aktérů v procesu implementace vzdělávacího systému ve vybrané výrobní organizaci
Simona Hortová -
Porovnání motivace k učení žáků na standardní základní škole, ScioŠkole a škole s daltonským vzdělávacím plánem
Kateřina Žahourková -
Motivace žáků 2. stupně ZŠ ve výuce ruského jazyka z pohledu učitele
Lucie Kleinová