Uvedení nového produktu na zahraniční trh – Nikita Tcyrkin
Nikita Tcyrkin
Bakalářská práce
Uvedení nového produktu na zahraniční trh
Introduction of a new product to the foreign market
Anotace:
Cílem práce je analyzovat ma rketingovou strategii společnosti Kofola ČeskoSlovensko a na základě výsledků navrhnout novou marketingovou strategii pro vstup na ruský trh . V praktické části byly provedeny analýzy vnějšího a vnitřního prostředí společnosti a byl o proveden o dotaz kovaníAbstract:
The aim of the work is to analyze the marketing strategy of the company KofolaCzechoslovakia and based on the results to propose a new marketing strategy forentering the Russian market In the practical part, analyzes of the external and internalenvironment of the company were performed and questioning was performed
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Leopold Tanner, MSc MBA
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Marketing communication: Advertising and Promotional Strategy of Bottlers’ Nepal Limited
Aarjana Khadka -
The strategy of introducing a new serviced residence to the Prague accommodation market
Alina Utkina