Awareness of Manipulative Advertising – Evgeny Boyko
Evgeny Boyko
Diplomová práce
Awareness of Manipulative Advertising
Povědomí o Manipulativní Reklamy
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, zdali si jsou členové společnosti vědomi manipulativních reklamních technik a zjistit, jak různé sociální faktory ovlivňují povědomí těchto technik. Diplomová práce vysvětluje úlohu reklamy a její význam v moderním světě. Tato diplomová práce se zaměřuje na mnoho různých manipulativních technik v reklamě, které jsou široce používány k podpoře prodeje zboží a služeb …víceAbstract:
The aim of the given diploma thesis is to identify whether members of the society are aware of manipulative advertising techniques and to find out how different social factors influence awareness of those techniques. The diploma thesis explains the role of advertising and its importance in the modern world. This diploma thesis focuses on the variety of different manipulative techniques in advertising …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Persuazívne až manipulatívne postupy v reklamných komunikátoch bankových subjektov
Miroslav Svátek -
Domácí násilí se zaměřením na manipulativní techniky
Kristýna Dlouhá -
Manipulativní techniky lídrů politických stran v online prostředí
Alice Hanke -
Prodejní, vyjednávací a manipulativní techniky realitního makléře
Martin Kalabis -
Manipulativní techniky politických stran SPD a Pirátské strany v parlamentních volbách 2017
Petr Dostál -
Manipulativní techniky v komunikaci
Jan NOVÁK -
Manipulativní techniky v komunikaci
Jan NOVÁK -
Manipulační techniky prodejců
Daniel Hoffman
Název
Vložil
Vloženo
Práva