Vývoj her pro operační systém Android – Vladimír ŠIMEK
Vladimír ŠIMEK
Bakalářská práce
Vývoj her pro operační systém Android
Development of games for operating system Android
Anotace:
Má bakalářská práce, nazvaná Vývoj her pro operační systém Android, se zabývá tvorbou aplikací pro systém Android. Cílem této práce je popis teoretických základů, potřebných k vývoji jednoduché aplikace a následně jejich využití v praxi na konkrétní aplikaci, nazvané Tetroid. Práce obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje platformu Android, její architekturu, hardware zařízení …víceAbstract:
My bachelor thesis "Development of games for Android operating system", deals with a development of applications for Android system. The goal of this thesis is to describe theoretical basics needed for the application development and its usage within a practical case on a particular application called Tetroid. The thesis contains a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Rostislav Fojtík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMEK, Vladimír. Vývoj her pro operační systém Android. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika a výpočetní technika - aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj sociální aplikace pro platformu Android
Lukáš Tůma -
Vývoj aplikací pro Google Android
Josef Vacula -
Aplikace android - teorie a praxe
Jakub Dudáš -
Vývoj her pro konzoli Playdate s využitím enginu
David Jelínek -
Režie inscenace hry Samuela Becketta Konec hry
Adam Steinbauer -
Zpracování hry s adaptivním zvukem na základě analýzy hry Kingdom Come: Deliverence
Patrik Bartošík -
Obhajoba absolvenské role: Clov ze hry Konec hry
Ondřej Kolín -
Netradiční hry a méně známé sportovní hry na středních školách
Antonín Zderčík