Simona Klášterková

Bakalářská práce

Změna přístupu farmaceutických firem v marketingové komunikaci

The change in approach of pharmaceutical companies in marketing communication
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit změnu v myšlení marketingu v originálních farmaceutických firmách za posledních několik let. Vyhodnotit zad v tomto ohledu došlo ke změnám nebo zda přispěla k změně například pandemie Covid 19. Zjistit jaké nástroje firmy používaly a jaké nástroje využívají nebo třeba plánují využívat. Pomocí průzkumu trhu od zjistit představy zákázníků a vyhodnotit jejich potřeby …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the change in marketing mindset within original pharmaceutical companies over the past few years. It seeks to assess whether there have been any changes in this regard or whether, for example, the Covid-19 pandemic has contributed to any changes. It aims to identify the tools companies have used and which tools they are currently using or planning to use …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Oponent: Ondřej Benda, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON