Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o. – Bc. Zuzana Chovancová
Bc. Zuzana Chovancová
Diplomová práce
Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o.
The Project of Marketing Management Aimed at Competitiveness in the SmarTech Solutions, s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o. Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na literátní rešerši vztahující se k marketingovému řízení a konkurenceschopnosti. Praktická část se zaměřuje na zjištění aktuálního stavu konkurenceschopnosti ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o. Na základě výsledků analýzy jsou …víceAbstract:
This master thesis focus on marketing management aimed at competitivness in the company SmarTech Solutions, s.r.o. The theoretical part of my master thesis is to write up literature search focusing on the marketing management and competitivness. The practical part of my thesis focus on detection actual state of competitivness in the company SmarTech Solutions, s.r.o. Based on the results of the analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2016
Zveřejnit od: 18. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
CHOVANCOVÁ, Zuzana. \textit{Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/jxycd9/.
Jak správně citovat práci
Chovancová, Zuzana. Projekt marketingového řízení se zaměřením na konkurenceschopnost ve společnosti Smartech Solutions, s.r.o.. Zlín, 2016. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza konkurenceschopnosti společnosti LOM PRAHA s. p.
František Martínek -
Analýza konkurenceschopnosti vybraného podniku
Gabriela Figurová -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Martin Kumar -
Marketingová analýza konkurenceschopnosti vybraných dealerů osobních vozů ve Zlíně a blízkém okolí
Adam Odstrčilík -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Nikola Muselíková -
Inovace jako nástroj konkurenceschopnosti podniku
Tereza Červinková -
Analýza marketingového mixu a konkurenceschopnosti nábytkářského podniku INTERIORS manufacture & design a.s.
František Koláček -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Jan Sedláček