Integrace dětí s lehkým mentálním postižením do běžných typů základních škol z pohledu rodičů intaktních žáků – Radka ŠULÁKOVÁ
Radka ŠULÁKOVÁ
Diplomová práce
Integrace dětí s lehkým mentálním postižením do běžných typů základních škol z pohledu rodičů intaktních žáků
The integration of children with mild mental disabilities into mainstream elementary schools from the perspective of parents of pupils with no mental disabilities.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá individuální integrací dětí s lehkým mentálním postižením do běžných typů základních škol z pohledu rodičů intaktních žáků. V teoretické části je popsána osobnost dítěte s lehkým mentálním postižením, zejména pak možnosti jeho vzdělávání se zaměřením na individuální integraci. Připomenuti jsou také hlavní aktéři školské integrace. Praktická část je věnována výsledkům šetření …víceAbstract:
The thesis deals with individual integration of children with mild mental disabilities into mainstream elementary schools from the perspective of parents of pupils with no mental disabilities. The theoretical part describes the personality of a child with mild mental disabilities, especially the possibilities of education with a focus on integration into mainstream schools. This part reminds also major …víceKlíčová slova
mentální postižení lehké mentální postižení vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením školská integrace inkluzivní vzdělávání běžná základní škola praktická škola podpůrná opatření učitel integrovaného žáka třídní kolektiv integrovaného žáka rodiče žáka bez zdravotního postižení rodiče žáka s lehkým mentálním postižením kvalitativní šetření strukturovaný rozhovor
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠULÁKOVÁ, Radka. \textit{Integrace dětí s lehkým mentálním postižením do běžných typů základních škol z pohledu rodičů intaktních žáků}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/jy0xij/.
Jak správně citovat práci
ŠULÁKOVÁ, Radka. Integrace dětí s lehkým mentálním postižením do běžných typů základních škol z pohledu rodičů intaktních žáků. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Analýza podmínek vzdělávání žáka s PAS a s komorbidními poruchami na 2. stupni běžné základní školy
Markéta Krčmářová -
Pohled pedagogů s různou délkou praxe na výchovu a vzdělávání žáka s Apergerovým syndromem
Erika Zikmundová -
Připravenost učitelů na základní škole na práci s žákem s odlišným mateřským jazykem
Miroslava Wetterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Vzdělávání žáku s autismem ve speciálních školách, a jak vnímají vzdělávání rodiče žáků s PAS.
Eva PETŘÍKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Metody práce s žákem s PAS v rámci procesu základního vzdělávání.
Martina BRUŠTÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva