Porovnání měření vertikálního skoku pomocí mobilní aplikace s referenční metodou – Felix ŠRÁMEK
Felix ŠRÁMEK
Bakalářská práce
Porovnání měření vertikálního skoku pomocí mobilní aplikace s referenční metodou
Comparison of vertical jump measurement using a mobile app with the reference method
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá přesnost a využitelnost mobilní aplikace My Jump 2 pro měření vertikálního skoku. Srovnává ji s tradiční dynamometrickou (silovou) plošinou. Studie zahrnovala dva specifické typy skoků: Countermovement Jump (CMJ) a Countermovement Jump with Free Arms (CMJA). Výzkum se zaměřil na dva testované soubory: první soubor tvořilo devět reprezentačních lezců (průměrný věk: 20 let …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the accuracy and usability of the My Jump 2 mobile application for measuring vertical jumps. It compares it to a traditional dynamometric (force) platform. The study included two specific types of jumps: Countermovement Jump (CMJ) and Countermovement Jump with Free Arms (CMJA). The research focused on two tested groups: the first group consisted of nine elite climbers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Jakub Krejčí, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠRÁMEK, Felix. Porovnání měření vertikálního skoku pomocí mobilní aplikace s referenční metodou. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport pro vzdělávání se specializacemi / Tělesná výchova a sport pro vzdělávání se specializacemi
Práce na příbuzné téma
-
Bezpečnostní chyby na mobilní platformě, jejich zneužívání a návrh proaktivního opatření s využitím umělé inteligence
Milan Oulehla -
Vývoj herní aplikace pro PC v prostředí Unity
Jiří NOVÁK -
Efekt aplikace statického a dynamického strečinku v rozcvičení na výkony ve vybraných pohybových schopnostech u žáků SŠ Trmice
Pavel CAITAML -
Efekt aplikace plyometrických cvičení na různé typy síly.
Ľuboš Vrábel -
Vylepšení algoritmu digitální obrazové korelace pro použití v reálném čase.
Petr Ječmen
Název
Vložil
Vloženo
Práva