Marketingový průzkum vlivu importu vín po vstupu do EU na chování zákazníka v ČR ve vztahu k moravským vínům a firmě Znovín Znojmo, a. s. – Bc. Jiří KUČERA
Bc. Jiří KUČERA
Bakalářská práce
Marketingový průzkum vlivu importu vín po vstupu do EU na chování zákazníka v ČR ve vztahu k moravským vínům a firmě Znovín Znojmo, a. s.
Market research of the influence of wine import after entering the European Union on the behavior of customers in the Czech Republic in relation to Moravian wine and to the company Znovín Znojmo, Inc.
Anotace:
Tématem mé práce je provedení marketingového průzkumu vlivu importu vín po vstupu ČR do Evropské unie na chování zákazníka ve vztahu k moravským vínům a firmě Znovín Znojmo, a. s. V teoretické části zpracovávám problematiku marketingového průzkumu, která souvisí s prací, dále specifikuji marketing vinařství. Teoretickou část doplním o aktuální údaje týkající se obchodu s vínem. V praktické části přiblížím …víceAbstract:
The bachelor thesis discusses realization of Market research of the influence of wine import after entering the European Union on the behavior of customers in the Czech Republic in relation to Moravian wine and to the company Znovín Znojmo, Inc. In theoretical part of my Bachelor´s work I deal with isuues of the marketing research which is also a theme of my work. Furthermore I do specify marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2005
Zveřejnit od: 18. 5. 2015
Identifikátor:
1896
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUČERA, Jiří. \textit{Marketingový průzkum vlivu importu vín po vstupu do EU na chování zákazníka v ČR ve vztahu k moravským vínům a firmě Znovín Znojmo, a. s.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/jyl8zj/.
Jak správně citovat práci
KUČERA, Jiří. Marketingový průzkum vlivu importu vín po vstupu do EU na chování zákazníka v ČR ve vztahu k moravským vínům a firmě Znovín Znojmo, a. s.. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 18. 05. 2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
El cuento de José María Sánchez Silva Marcelino Pan y Vino en el contexto del nacional catolicismo
Leona Brunclíková -
Vino a vinařství v rozvoji regionu (přeshraniční srovnání mikroregionu Hodonínsko a Skalického vinohradnického rajónu)
Zuzana Budinská -
Dohoda o vině a trestu a prohlášení viny
Tomáš BERAN -
Dohoda o vině a trestu a prohlášení viny
Eliška SAJDLOVÁ -
Institut dohody o vině a trestu a institut prohlášení viny v trestním řízení
Adéla BÍLKOVÁ -
Dohoda o vině a trestu a prohlášení viny
Veronika KOLDINSKÁ -
Dohoda o vině a trestu, prohlášení viny a trestní příkaz
Šimon VÍCHA -
Projekt reklamní kampaně výrobkové řady UNO VINO firmy TESCOMA s. r. o.
Hana DOČKÁLKOVÁ