Bc. Kamila BALVÍNOVÁ

Bakalářská práce

Reklamní soutěže

ADVERTISING COMPETITIONS
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou reklamních soutěží. Popisuje reklamní trh v ČR v přelomovém období po roce 1989. Analyzuje specifika českého reklamního trhu, komplexu reklamních soutěží, velmi podrobně se zabývá soutěží Louskáček a porovnává tuto soutěž s obdobnými soutěžemi ve světě. V neposlední řadě sleduje vliv této soutěže na úroveň marketingových komunikací v ČR a image ČR v dané oblasti v …více
Abstract:
This work concentrates on theme advertising competitions. It describes advertising market in czech Republic after revolution in 1989. It analyses specifics of the advertising market in Czech Republic and complex of advertising competitions, describes to details czech biggest competition Nutcracker and it compares Nutcracer to the international competitions of this sort. It also monitors and describes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zveřejnit od: 12. 5. 2008
Identifikátor: 7494

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BALVÍNOVÁ, Kamila. Reklamní soutěže. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace