Bc. Kamila BALVÍNOVÁ
Bakalářská práce
Reklamní soutěže
ADVERTISING COMPETITIONS
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou reklamních soutěží. Popisuje reklamní trh v ČR v přelomovém období po roce 1989. Analyzuje specifika českého reklamního trhu, komplexu reklamních soutěží, velmi podrobně se zabývá soutěží Louskáček a porovnává tuto soutěž s obdobnými soutěžemi ve světě. V neposlední řadě sleduje vliv této soutěže na úroveň marketingových komunikací v ČR a image ČR v dané oblasti v …víceAbstract:
This work concentrates on theme advertising competitions. It describes advertising market in czech Republic after revolution in 1989. It analyses specifics of the advertising market in Czech Republic and complex of advertising competitions, describes to details czech biggest competition Nutcracker and it compares Nutcracer to the international competitions of this sort. It also monitors and describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zveřejnit od: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7494
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BALVÍNOVÁ, Kamila. Reklamní soutěže. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty
Kateřina Deml -
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
Štěpán Roškot -
Lingvistická charakteristika japonské tištěné reklamy
Kateřina Rébová -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Přínos projektu Agentura podporovaného zaměstnávání optikou klientů se zdravotním postižením
Šárka Mikulková -
Marketingová strategie personální agentury REED se zaměřením na cílovou skupinu v IT oblasti
Barbora Procházková -
Psychologický přístup k POS reklamě
Jitka Janurová -
The role of social media in on-line marketing
Adéla Vlasáková