\rus{Marketingovaya strategiya na rynke kosmetiki (na primere i sravnenii kompanii Oriflei0m v RF i CHR)} – Marie ČERNÍNOVÁ
Marie ČERNÍNOVÁ
Bakalářská práce
\rus{Marketingovaya strategiya na rynke kosmetiki (na primere i sravnenii kompanii Oriflei0m v RF i CHR)}
Marketing strategy in the cosmetics market (the examples and comparison of company Oriflame in the Russian Federation and Czech Republic)
Abstract:
This thesis is concentrated on description and explanation of the terms network marketing and direct selling, which are important for working of many cosmetics companies. In this thesis, one of these companies, widely known as Oriflame, is used as model example, on which the basic principles of network marketing are shown. The second and third chapter is focused on the structure of the direct sale …víceAbstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl vysvětlit podstatu tzv. síťového marketingu a přímého prodeje, které jsou klíčové pro fungování mnohých podniků, působících na trhu kosmetiky. Jedna z těchto společností, firma Oriflame, je v této práci použita jako model, na kterém jsou ukázány základní principy síťového marketingu, a to především ve druhé a třetí kapitole, které jsou věnovány především struktuře …více
Jazyk práce: ruština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012
Zveřejnit od: 19. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Ljuba Mrověcová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERNÍNOVÁ, Marie. \textit{$\backslash$rus$\{$Marketingovaya strategiya na rynke kosmetiki (na primere i sravnenii kompanii Oriflei0m v RF i CHR)$\}$}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/jzilv9/.
Jak správně citovat práci
ČERNÍNOVÁ, Marie. \rus{Marketingovaya strategiya na rynke kosmetiki (na primere i sravnenii kompanii Oriflei0m v RF i CHR)}. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace postojů spotřebitelů k firmám využívajícím multi-level marketing
Zuzana Ptáčková -
Multi-level marketing z etické perspektivy - etické problémy vybraných společností
Adriana OBOŇOVÁ -
Systém odměňování v multi-level marketingu
Tomáš Beneš -
Systém distribuce produktů v Multi-level-marketingových společnostech
Naděžda GRÄNZEROVÁ -
Multi level marketing
Andrea Fleissigová -
Analýza multi level marketingu jako fenoménu rychlého zbohatnutí
Michaela HOLANOVÁ -
Multilevel marketing
Adam Vajner -
Informační systém pro síťový marketing
Petr Filla