Mgr. Martina Zhorná
absolventská práce studenta CŽV
Chlapec s ADHD
A Boy with ADHD
Anotace:
Práce se zabývá chováním a jednáním žáka základní školy. Tento jedinec má diagnostikován ADHD syndrom. Práce je rozdělena do dvou částí. Praktická část obsahuje základní informace o syndromu ADHD. Poté následuje analýza konkrétního případu. Ta je rozdělena do tří částí. Najdeme zde osobní, rodinnou a školní anamnézu popisovaného žáka. Součástí práce jsou metody diagnostik žáka, a to rozhovor, dotazník …víceAbstract:
Work deals with the behaviour and conduct of a primary school pupil. This individual has been diagnosed with ADHD syndrome. The work is divided into two parts. The practical part contains basic information about ADHD syndrome.This is followed by an analysis of a specific case. This is divided into three parts. We will find here a personal, family and school history of the pupil described. Part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedoucí: Mgr. Alena Bjorke
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zhorná, Martina. Chlapec s ADHD. Liberec, 2020. závěrečná práce (). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáceloživotní / obor:
Další vzdělávání pedagogických pracovníků / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Metody a postupy poznávání žáka
Barbora KUČEROVÁ -
Metody a postupy učitele základní školy k diagnostice žáka.
Viktor DEJMAL -
Diagnostika v předmětu Strojírenská technologie – Dokončovací metody obrábění
Filip Depeš -
Využití metody Meira Schneidera u žáka s poruchou binokulárního vidění
Pavlína MOLKOVÁ -
Práce se žákem se zrakovým postižením a diagnózou ADHD
Zuzana BALCÁRKOVÁ -
Kresba jako dialog: současné umění a dětská kresba
Jan KIEWEG -
Kresba hrou, aneb kresba jako prostředek významového posunu
Monika BACHOVÁ -
Ruční kresba s využitím rozšířené reality
Vendula Němcová