Návrh koncepce rozvoje Střediska volného času Méďa Krnov – Bc. Tereza ŠIMČÍKOVÁ
Bc. Tereza ŠIMČÍKOVÁ
Diplomová práce
Návrh koncepce rozvoje Střediska volného času Méďa Krnov
Design concept of development of Středisko volného času Méďa Krnov
Anotace:
Diplomová práce se skládá z pěti kapitol, z nichž jsou tři teoretického a dvě praktičtějšího rázu. První kapitola se zabývá charakteristikou pojmů čas a volný čas ? jaké jsou funkce volného času, co lidé dělají ve svém volnu. Zároveň se snaží ukázat úzkou niť mezi volným časem a středisky volného času. Ve druhé kapitole jsou definovány základní prvky managementu, marketingu a public relations, které …víceAbstract:
This thesis consists of five chapters, of which there are three theoretical and two practical nature. The first chapter deals with the characteristics and terms of time and leisure time - what are the functions of leisure time, what people do in their leisure. At the same time trying to show a narrow thread between leisure centers and leisure time. The second chapter defines the basic elements of management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2012
Zveřejnit od: 5. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Libuše Podlahová, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMČÍKOVÁ, Tereza. Návrh koncepce rozvoje Střediska volného času Méďa Krnov. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Vychovatelství / Řízení volnočasových aktivit
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace příspěvkové organizace - Středisko volného času Ivančice
Marek Bazala -
Středisko volného času Juventus Karviná a jeho hospodaření
Lucie Kresáčová -
Návrh marketingové komunikace pro Středisko volného času Juventus
Lenka Kučerová -
Aktuální trendy v trávení volného času u klientů vybraného střediska volného času
Petr JELÍNEK -
Návrh marketingové strategie Tanečního klubu pod záštitou Střediska volného času Juventus
Jessica Gryczová -
Středisko volného času jako nástroj rozvoje polytechnického vzdělávání kraje
Jana Vrtělová -
Středisko volného času v Prostějově
Tereza Hudcová -
Středisko volného času Vyškov
Petr Formánek
Název
Vložil
Vloženo
Práva