Čtenářská gramotnost žáků z vybraných 4. a 5. ročníků ZŠ na Mostecku – Sandra BRUNNEROVÁ
Sandra BRUNNEROVÁ
Diplomová práce
Čtenářská gramotnost žáků z vybraných 4. a 5. ročníků ZŠ na Mostecku
Reading literacy of pupils from selected 4th and 5th grade in primary schools in the Most
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice čtenářské gramotnosti u žáků 4. a 5. tříd na Mostecku. Jejím cílem je zmapování schopnosti čtení s porozuměním u vybraných žáků prvního stupně základní školy. V teoretické části se zabýváme vymezením pojmu čtenářské gramotnosti, její historii a dalším poznatkům, které se čtenářskou gramotností úzce souvisejí. Jsou popsané také mezinárodní výzkumy, projekty …víceAbstract:
This qulification thesis focuses on reading literacy among pupils 4th and 5th grade in Most. Ist aim is to map thy skills of readin comprehension for celected pupils in primary school. The theoretical part gives the definition of literacy, its history, and other findings that reading literacy are closely related. They also described the international research projects and campaigns that are more involved …víceKlíčová slova
Čtenářská gramotnost čtenářství čtení rodina škola čtení s porozuměním výzkum PISA PIRLS
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jaromíra Šindelářová, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BRUNNEROVÁ, Sandra. \textit{Čtenářská gramotnost žáků z vybraných 4. a 5. ročníků ZŠ na Mostecku}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/k05mru/.
Jak správně citovat práci
BRUNNEROVÁ, Sandra. Čtenářská gramotnost žáků z vybraných 4. a 5. ročníků ZŠ na Mostecku. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol - speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost Jak vychovat z dítěte čtenáře?
Beatrice DUBOVÁ -
Čtenářská gramotnost žáků na konci 1. vzdělávacího období ve vztahu k vyučovací metodě
Jana Kalinová -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Rozvoj čtení s porozuměním v běžné výuce 3. třídy základní školy
Ivona Čermáková -
Vliv čtenářské dílny na rozvíjení čtení s porozuměním u dětí v logopedické třídě ZŠ.
Olga Ondrušová -
Úroveň čtení s porozuměním na 1. stupni primární školy
Gabriela ZLÁMALOVÁ -
Dovednost čtení s porozuměním na příkladu 6. a 9. ročníku ZŠ
Dana Caletková -
Rozvoj dovednosti čtení s porozuměním na 1. stupni ZŠ ve 3. a 4. třídě
Olga JURÁŇOVÁ