Didaktische Technologien im Deutsch- und Englischunterricht an den tschechischen Grundschulen – Bc. Tereza JASKULOVÁ
Bc. Tereza JASKULOVÁ
Diplomová práce
Didaktische Technologien im Deutsch- und Englischunterricht an den tschechischen Grundschulen
Didactic technologies in German and English lessons at Czech lower secondary schools
Abstract:
This master thesis deals with the usage of didactic technologies and teaching aids in English and German lessons. It is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part are explained the basic terms concerning this theme. The practical part researches the usage of selected teaching aids at one Czech lower secondary school.Abstract:
Tato práce se zabývá moderními didaktickými technologiemi a jejich využitím v hodinách anglického a německého jazyka. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy týkající se tohoto tématu. Část praktická zkoumá využívání technologií na jedné vybrané základní škole.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ivona Dömischová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JASKULOVÁ, Tereza. \textit{Didaktische Technologien im Deutsch- und Englischunterricht an den tschechischen Grundschulen}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/k10lnl/.
Jak správně citovat práci
JASKULOVÁ, Tereza. Didaktische Technologien im Deutsch- und Englischunterricht an den tschechischen Grundschulen. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství německého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Deutsch-nach-Englisch-Unterricht im Bereich der Syntax
Veronika VYBÍRALOVÁ -
Warum Lehramt Deutsch als Fremdsprache? Motive zur Wahl des Studiums "Deutsch mit dem Schwerpunkt Sprachausbildung" an der Pädagogischen Fakultät der Masaryk Universität
Lucie Suchánková -
Kontrastive Phraseologie Deutsch - Vietnamesisch, Vietnamesisch-Deutsch. Dargestellt an Phraseologismen mit Tierkomponenten in beiden Sprachen
Thang Nguyen Manh -
Deutsch im Maschinenbau. Firmenunterricht - Fachsprache Deutsch.
Marcela Budná -
Die Figur des Kronprinzen Rudolf in deutsch-böhmischen/deutsch-mährischen Literatur
Michaela KRISTOVÁ -
Deutsch als Drittsprache. Welchen Einfluss hat die Fremdsprache Englisch auf Deutsch lernende Tschechen und Tschechinnen?
Lenka ŠENDEROVÁ -
Untersuchungen zur deutsch-tschechischen Phraseographie anhand des Deutsch-tschechischen Wörterbuchs der Phraseologismen und festgeprägten Wendungen. Fallstudie zu Phraseologismen mit der Komponente "Herz"
Jana SOUKUP -
Untersuchungen zur deutsch-tschechischen Phraseographie anhand des "Deutsch-tschechischen Wörterbuchs der Phraseologismen und festgeprägten Wendungen". Fallstudie zu Phraseologismen mit der Komponente "Hand"
Alena ZEMANOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva