Projekt zavedení on-line objednávek a rezervací ubytování v cestovní agentuře Ubytovani.cz – Bc. Vladislava PEŠTÁLOVÁ
Bc. Vladislava PEŠTÁLOVÁ
Diplomová práce
Projekt zavedení on-line objednávek a rezervací ubytování v cestovní agentuře Ubytovani.cz
Project of implementation the orders and booking of accommodation in the traveller´s agency Ubytovani.cz
Anotace:
První část diplomové práce bude věnována zhodnocení teoretických poznatků pro lepší pochopení problematiky nového marketingu, bude popsán elektronický marketing, marketingové nástroje Internetu, internetové obchodování a cestovní ruch. Rovněž uvedu základní charakteristiku a strukturu projektu. V další části diplomové práce bude provedena analýza stávajícího procesu objednávání a rezervací ubytování …víceAbstract:
In the first part of work engage evaluation of theoretical piece of knowledge, better insight to problems of new marketing, I describe electronic marketing, marketing instrument of Internet, Internet´s business and travel movement. I introduce the basic characterization an structure of the project too. In the next part of my diploma work I analyse present process of the ordering and reserving of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2007
Identifikátor:
5921
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PEŠTÁLOVÁ, Vladislava. \textit{Projekt zavedení on-line objednávek a rezervací ubytování v cestovní agentuře Ubytovani.cz}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/k153lk/.
Jak správně citovat práci
PEŠTÁLOVÁ, Vladislava. Projekt zavedení on-line objednávek a rezervací ubytování v cestovní agentuře Ubytovani.cz. Zlín, 2007. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 26. 04. 2037
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
On-line event marketing (případová studie krizového řízení)
Polina Sirotina -
(Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu
Lucie ŠVAMBERGOVÁ -
On-line marketing vybraného podniku
Filip Špacír -
On-line marketing e-shopů.
Jan Velcl -
On-line marketing přes sociální sítě
Thai Quang -
On-line marketing vybraného podniku/značky
Dominik Šťastný