UX jako pokročilá metoda redesignu webu Meetfactory – Khoa TANG
Khoa TANG
Diplomová práce
UX jako pokročilá metoda redesignu webu Meetfactory
UX as an advanced method of redesigning the Meetfactory website
Anotace:
Cílem práce je optimalizace webové stránky Meetfactory prostřednictvím redesignu webu, který je navržen na základě Users Experience Design (UX). K dosažení cíle jsou využita primární data, která jsou získána prostřednictvím card sortingu, testováním použitelnosti, polostrukturovanými rozhovory a sběrem analytických dat pomocí Google Analytics. Následná analytická data jsou zpracována neparametrickými …víceAbstract:
The aim of this work is to optimize the Meetfactory website through web redesign, which is based on Users Experience Design (UX). Primary data are used to achieve the goal, which are obtained through card sorting, usability testing, semi-structured interviews and analytical data collection using Google Analytics. Subsequent analytical data are processed by non-parametric statistical methods (Man-Whitney …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. RNDr. Marta Žambochová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TANG, Khoa. UX jako pokročilá metoda redesignu webu Meetfactory. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Redesign webu atletického oddílu TJ LIAZ Jablonec nad Nisou, z.s.
Martin Mikula -
Optimalizace použitelnosti e-shopu Vivantis.cz
Filip Rozhoň -
Emotions! - rozvoj a optimalizace frontendové části projektu
Veronika Struhárová -
Prorůstové metody optimalizace a prosazení internetového obchodu
Jaromír Horčička -
Optimalizace UX aplikace pro hlášení uživatelských podnětů
Jakub Bednář -
UX optimalizace vybrané webové aplikace
Petr Urban -
Optimalizace webového sídla s důrazem na UX
Jiří Holuša -
Optimalizace uživatelského prožitku webu Rodinného centra Voříšek
Helena Schmiedová