Role regionálního produktu v regionálním rozvoji – Eva Kyrálová
Eva Kyrálová
Bakalářská práce
Role regionálního produktu v regionálním rozvoji
Role of the regional product in the regional development
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na možnosti podpory rozvoje regionu pomocí propagace regionálních produktů a také konkrétních výrobků, které získaly ocenění „Regionální potravina Plzeňského kraje“. Teoretická část je zaměřená na definování všeobecných pojmů spojených s globalizací, regiony, významem tradic a identity, lokálním podnikáním, místní ekonomikou a udržitelným rozvojem. Na základě kvalitativního …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on opportunities to support the development of a region through the promotion of regional products, as well as specific products that have won the “Regional Food of the Plzeňský Region” award. The theoretical part is aimed at defining the general concepts associated with globalisation, regions, importance of traditions and identity, local business, local economy and sustainable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavla Varvažovská, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
Aneta Szulló -
Značka kvality Regionální potravina jako nástroj podpory lokální produkce
Klára Kubíková -
Regionální potravina z pohledu spotřebitele v Plzeňském kraji
Lucie BÁRTOVÁ -
Značky Regionální potravina, KLASA a BIO pohledem spotřebitele v Plzeňském kraji
Martin Šrámek -
Regionální gastronomie a regionální produkty a jejich využití v cestovním ruchu
Michal Brandl -
Vládní komunikační programy na podporu českého zboží – Klasa, Regionální potravina
Jana Leciánová -
Značky Klasa a Regionální potravina pohledem firem
Renata Havlová -
Zhodnocení vlivu značky Regionální potravina na prodejnost a prestiž oceněných výrobků
Tomáš Papík
Název
Vložil
Vloženo
Práva