Problematika kyberšikany na vybraných středních školách v Ostravě – Martin BALÁŽ
Martin BALÁŽ
Bakalářská práce
Problematika kyberšikany na vybraných středních školách v Ostravě
Cyberbullying in selected high schools in Ostrava
Anotace:
Tato práce je zaměřena na problematiku kyberšikany na vybraných středních školách v Ostravě. Cílem práce je kyberšikanu rozebrat na jednotlivé části, tyto části popsat a prozkoumat na vybraných středních školách v Ostravě. Teoretická část práce začíná nejprve rozborem klasické šikany, která je pro pochopení kyberšikany velmi důležitá. Dále práce pokračuje rozborem kyberšikany, její definice a formy …víceAbstract:
This work is focused on the issue of cyber-bullying of selected high schools in the Ostrava city. The aim of this work is to take cyber-bullying apart, to describe and look into each section. The theoretical part of the thesis deals, firstly, with the analysis of traditional bullying. This part is really important as it helps us to understand the term cyber-bullying itself. Then, the thesis deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016
Zveřejnit od: 7. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Miriam Prokešová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BALÁŽ, Martin. Problematika kyberšikany na vybraných středních školách v Ostravě. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Informační a komunikační technologie a jejich využití u dětí a žáků s narušenou komunikační schopností
Petra Doležalová -
Přehled možností modelování útoků na současné a budoucí informační a komunikační prostředky (ICT)
Jaroslav Dvořák -
Informační a komunikační technologie ve vzdělávání zaměstnanců v soukromém a státním sektoru
Kryštof Kubalík -
Vztah mezi podporou a údržbou produktů informačních a komunikačních technologií a jejich inovací
Lucia Sittová -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Využití informačních a komunikačních technologií a jejich dopad na komunikaci a proces učení
Diana Kozlova -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Senioři a využívání informačních a komunikačních technologií
Novosadová Novosadová