Komunikační mix firmy SUPERSTAV – Ing. Jitka Benešová
Ing. Jitka Benešová
Diplomová práce
Komunikační mix firmy SUPERSTAV
Communication mix of the firm SUPERSTAV
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikaci a její úlohu v podniku. První část je věnována vymezení základních pojmů marketingového mixu, popisuje všechny složky komunikačního mixu a jejich formy. V další části se zaměřuje na tvorbu návrhu komunikačního mixu firmy SUPERSTAV a návrhu strategického řízení této firmy.Abstract:
This thesis is intent on communication and its role in company. The first part is addict to delimination basic ideas of marketing mix, it describes all components of communication mix and their forms. The next part is addict to creation proposal of communication mix of firm SUPERSTAV and propsal of strategic management of this firm.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Benešová, Jitka. Komunikační mix firmy SUPERSTAV. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika veřejného sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová