Filip Mlíkovský

Bakalářská práce

Využití výkonnostního marketingu pro firmu Zažij kraj

Use of performance marketing for company Zažij kraj
Anotace:
Účelem této práce je zhodnocení současných marketingových aktivit firmy Zažij kraj především z hlediska výkonnostních kampaní. Je zde nahlédnuto do PPC platforem Google Ads, Sklik a Meta Ads a proběhne zde analýza relevantních kampaní, dále se zde nahlíží do analytického nástroje Google Analytic, odkud jsou interpretována relevantní data. Závěrečná část práce obsahuje několik doporučení pro tuto firmu …více
Abstract:
The purpose of this work is to evaluate the current marketing activities of the company Zažij kraj, primarily in terms of performance campaigns. It includes an overview of PPC platforms such as Google Ads, Sklik, and Meta Ads, and an analysis of relevant campaigns. Additionally, it examines Google Analytics as an analytical tool to interpret relevant data. The last section of the work provides several …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
  • Oponent: Ondřej Benda, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON