Využití výkonnostního marketingu pro firmu Zažij kraj – Filip Mlíkovský
Filip Mlíkovský
Bakalářská práce
Využití výkonnostního marketingu pro firmu Zažij kraj
Use of performance marketing for company Zažij kraj
Anotace:
Účelem této práce je zhodnocení současných marketingových aktivit firmy Zažij kraj především z hlediska výkonnostních kampaní. Je zde nahlédnuto do PPC platforem Google Ads, Sklik a Meta Ads a proběhne zde analýza relevantních kampaní, dále se zde nahlíží do analytického nástroje Google Analytic, odkud jsou interpretována relevantní data. Závěrečná část práce obsahuje několik doporučení pro tuto firmu …víceAbstract:
The purpose of this work is to evaluate the current marketing activities of the company Zažij kraj, primarily in terms of performance campaigns. It includes an overview of PPC platforms such as Google Ads, Sklik, and Meta Ads, and an analysis of relevant campaigns. Additionally, it examines Google Analytics as an analytical tool to interpret relevant data. The last section of the work provides several …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. František Zjevík, DiS.
- Oponent: Ondřej Benda, Mgr.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve vyhledávačích - praktické dopady
Filip Juřica -
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Výkonnostní marketing pro expanzi startup pracovního portálu na vybraných trzích
Tereza Jakschová -
Výkonnostní online marketing v event managementu
Jiří Skala -
Performance marketing online
Markéta Hamaďáková -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Reklamy v systému Google Ads a faktory jejich výkonu
Tomáš Schwarz