Marketingový plán daného podniku – Kristýna Homolová
Kristýna Homolová
Bakalářská práce
Marketingový plán daného podniku
Marketing plan of company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na vypracování marketingového plánu vybrané obchodní společnosti zaměřené na strojírenství a technologie. Základem je provedení auditu marketingového prostředí, vnitřních i vnějších vlivů, současně využívajících marketingových kanálů, strategií a cílů společnosti s definováním problémových oblastí. Ze zpracovaných dat a analýz bude vytvořen optimalizovaný marketingový plán …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the development of a marketing plan for a selected business company focused on engineering and technology. The basis is an audit of the marketing environment, internal and external influences, simultaneously using marketing channels, strategies and goals of the company with the definition of problem areas. From the processed data and analyzes, an optimized marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Smetana
- Oponent: František Zjevík, DiS.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Audit marketingové strategie ve vybrané firmě
Nikol Jermanová -
Audit marketingové komunikace vybrané firmy.
Denisa Vernerová -
Online marketingový audit
David Jelínek -
Online marketingový audit
Martina Prchalová -
Marketingový audit vybraného podniku
Lucie Strnádková -
Marketing v internetovém prostředí se zaměřením na PPC reklamu a SEO audit
Daniel Teplý -
Online marketingový audit
Jiří Voráček -
Marketingový audit marketingové a prodejní strategie výrobců řetězových pil na českém trhu
Marcel Zahradník