Factors that influence E-shopping in the Ghanaian grocery market. – Prince Larbi
Prince Larbi
Bakalářská práce
Factors that influence E-shopping in the Ghanaian grocery market.
Faktory ovlivňující online nákupování na ghanském potravinářském trhu
Anotace:
ABSTRAKTLarbi, P. “Faktory ovlivňující online nákupování na ghanském potravinářském trhu”. Bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně, 2019.Tato bakalářská práce zkoumá, jak obyvatelé Ghany využívají online obchodu s potravinami, jeho oblíbenost a současný stav popularity online nakupování v Ghaně. Jejím cílem je průzkum online nakupování potravin většiny obyvatel z Ghany. V této práci byl použit …víceAbstract:
ABSTRACTLarbi Prince “Factors that influence e-shopping in the Ghanaian grocery market”. Bachelor Thesis. Mendel University in Brno, Brno 2019.This thesis investigates about online grocery shopping in Ghana, its objective is to discover how most Ghanaians buy groceries, the popularity and perception of online grocery shopping and its current state in Ghana. Qualitative and Quantitative data were used …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mikhail Serebriannikov
- Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Business plan to start a new business
Martina Kabáčová -
The critical importance of the HR business partner: business partnering as a HR role
Shengzhi Qiu -
Trends of Business Strategy Management in Business Practice
Guanchen Shao -
Trends of business strategy management in business practice
Leisan Safiullina -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Global risks and their influence on the market entrance strategies of business to business companies
Kirill Rudenko -
Role of Business Intelligence in Strategic Business Planning
Arun Konda -
Obchodník s cennými papíry
Michal Janovec