Pozice Vinařského a kulturního centra Sádek v podvědomí návštěvníků i obyvatel kraje Vysočina – Eva Nahodilová
Eva Nahodilová
Bakalářská práce
Pozice Vinařského a kulturního centra Sádek v podvědomí návštěvníků i obyvatel kraje Vysočina
The position of the Wine and Cultural Centre Sadek in the minds of visitors and inhabitants of the Vysočina Region.
Anotace:
Na základě marketingového výzkumu definovat aktuální pozici firmy a její marketingové značky na trhu služeb cestovního ruchu na území kraje Vysočina. Na základě provedené analýzy navrhnout další možnostim expanze firmy a její marketingové značky na trhu cestovního ruchu.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.