Eva Nahodilová

Bakalářská práce

Pozice Vinařského a kulturního centra Sádek v podvědomí návštěvníků i obyvatel kraje Vysočina

The position of the Wine and Cultural Centre Sadek in the minds of visitors and inhabitants of the Vysočina Region.
Anotace:
Na základě marketingového výzkumu definovat aktuální pozici firmy a její marketingové značky na trhu služeb cestovního ruchu na území kraje Vysočina. Na základě provedené analýzy navrhnout další možnostim expanze firmy a její marketingové značky na trhu cestovního ruchu.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.