Bc. Linh Giang Phamová

Diplomová práce

Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.

Implementation of Market Segments into CRM System of OEZ s.r.o. Company
Anotace:
Diplomová práce Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o. reflektuje běžnou praxi marketingových oddělení ve středních i velkých firmách. Zaměřuje se na kombinaci dvou důležitých marketingových nástrojů, které slouží k bližšímu poznání našich zákazníků a zároveň k vytvoření hodnotných vztahů s nimi - metodu segmentace trhu a informační technologii zaměřenou na řízení vztahů …více
Abstract:
Thesis The process of implementing customer segments into the CRM system of OEZ com-pany reflects the common practice of marketing departments in medium and large compa-nies. It focuses on a combination of two important marketing tools which are used for buil-ding strong ties with our customers and also create valuable relationships with them - the method of market segmentation and information technology …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Janka Vydrová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Phamová, Linh Giang. Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing